WorkWire Lunchsessie Workplace Nudging
Op donderdag 4 februari organiseerde WorkWire een lunchsessie over haar nieuwe projectaanpak: Workplace Nudging. Tegenwoordig zijn huisvestingstrajecten vaak…
Branding in kantoorontwikkeling… nu organisaties meer marketinggericht worden, verandert ook de functie van huisvesting. De regierol wordt complexer naarmate gebruikers meer als ‘klant’ betrokken worden in het ontwikkelproces. Kostenefficiëntie gaat samen met hoge kwaliteitseisen en maatwerk. Dit schept ook kansen: voor nieuwe proposities en concepten, hogere marges en een belangrijkere rol voor huisvesting. Hoe geef je als huisvestingsmanager vorm aan dit nieuwe denken? Hoe gebruik je marketing en laat je het voor jou en je organisatie werken? En andersom, hoe gebruik je als marketeer huisvesting op strategisch niveau? “We’re not in the coffee business, serving people. We’re in the people business, serving coffee”- Howard Schultz, (CEO Starbucks)
Op donderdag 1 oktober vond een lunchsessie “Werkplekinnovatie medische staf” plaats bij WorkWire in de Caballero Fabriek te…
Voor Yahoo-medewerkers is thuiswerken verleden tijd. Yahoo’s CEO Marissa Mayer stuurde begin dit jaar een memo naar de…
Branding in kantoorontwikkeling… nu organisaties meer marketinggericht worden, verandert ook de functie van huisvesting. De regierol wordt complexer…
Gebruikersflexibiliteit centraal stellen, huisvesting zien als strategische asset binnen de complete vastgoedportefeuille en de corporate identity vertalen in…
Het Nieuwe Werken (HNW) is een denkrichting geworden voor een verscheidenheid aan werk- en werkplekinnovaties. Deze roep om…